+ Reageer op Onderwerp
Weergeven resultaten 1 tot 5 van 5

Onderwerp: Kanaallijst bij USB transfer

Member
    Datum van registratie
    Apr 2008

Kanaallijst bij USB transfer

Sinds kort heb ik een Homecast HS8100 PVR. Ik wil hiervan de kanaallijst bewerken, maar vreemd genoeg komt deze optie plotseling niet meer voor in het menu. Voorheen stond die er wel bij onder USB transfer, nu staat er nog maar 1 optie nl. Main S/W. Ik heb nog wel een oudere kopie, waar ik mee kan stoeien. Zou het te maken kunnen hebben met de recent ingebrachte Fastscan software. Kan iemand me helpen?
    Om de kanaalijst te editen gebruik ik het meegeleverde maar zeer onhandige HCedit, stamt nog uit het DOS tijdperk zo lijkt het. Ik heb ook Setedithomecast geprobeer, dat is een stuk gebruiksvriendelijker, maar vreemd genoeg mist het in het overzicht een aantal transponders, waardoor ook bepaalde zenders missen. Weet iemand raad?

Administrator SatCast's Avatar
    Datum van registratie
    Feb 2008

Re: Kanaallijst bij USB transfer

Het klopt dat in de Fastscan CD / TvV software de USB optie is weggevallen. dit komt omdat de tabel voor de kanalenlijst vaststaat voor Astra 1 en Astra 3 voor Canal Digitaal of Tv Vlaanderen. als de optie voor het kanalen via usb overzetten nog aanwezig is en dan een lijst wordt ingeladen kan de ontvanger hier niet mee omgaan. Wel zijn we bezig om te kijken of het technisch mogelijk is om de USB kanalenlijst optie terug te brengen in de volgende firmware release, maar dan voor de favorietlijsten. Dan kan men de favorietlijsten opslaan op USB stick en makkelijk terugzetten.

U kunt toch met de Setedit van Homecast Transponders toevoegen? Dan zou het zo zijn dat u geen zenders meer moeten missen.
    Homecast HS 9000 CI CD PVR USB 1TB - VU+ DUO 1TB + Sundtek USB DVB-C
    Maximum E-85 - 4 Sat - A1,A2,A3,H

+ Reageer op Onderwerp

Wat zijn jouw accountrechten?

• U kan geen nieuwe onderwerpen starten
  • U kan geen reacties plaatsen
  • U kan geen bijlage(n) plaatsen
  • U kan uw eigen berichten bewerken