+ Reageer op Onderwerp
Weergeven resultaten 1 tot 4 van 4

Onderwerp: Homecast HS 2000 CI blijft laden

Junior Member
    Datum van registratie
    May 2012

Homecast HS 2000 CI blijft laden

Dag iedereen. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Mijn vader heeft onlangs een tweedehands HC HS2000 CI aangeschaft. De ontvanger deed het aanvankelijk gewoon, maar nu niet meer. Ik heb 'm aangesloten aan de tv via de HDMI-kabel en als ik de ontvanger aanzet staat er "please wait"in het scherm en vervolgens niets meer. Op het display van de ontvanger staan de letters ld en een ronddraaiend streepje rechts daarvan. Dit blijft continu zo. Ik hem 'm zelfs een hele dag zo aan laten staan maar het blijft zo. Wie o wie kan mij helpen??
    Alvast mijn dank!

Junior Member
    Datum van registratie
    Jun 2012
    Sorry ik heb geen oplossing maar ik heb sinds vanavond hetzelfde fenomeen: LD met ronddraaiend streepje. De unit HS2000CI heb ik in December 2010 gekocht. De behuizing van de unit was vrij warm. Ik ben benieuwd wie ons hierbij kan helpen.

Junior Member
    Datum van registratie
    May 2012
    Da's jammer. Ik heb 'm inmiddels opengemaakt en gekeken of er iets abnormaals was te zien en meteen schoongespoten, maar dat mocht ook niet baten. Ik hoop inderdaad dat er iemand is die ons snel kan helpen. Anders moet ik toch maar een nieuwe unit halen. MVG

+ Reageer op Onderwerp

Tags for this Thread

Wat zijn jouw accountrechten?

• U kan geen nieuwe onderwerpen starten
  • U kan geen reacties plaatsen
  • U kan geen bijlage(n) plaatsen
  • U kan uw eigen berichten bewerken